«...Епоха в нас зараз така – епоха Instagram» (с) Зоряна Дідковська




Зоряна, человек с яркой запоминающейся энергетикой, автор и совладелица портала Foodadvisor (http://foodadvisor.com.ua), участница проекта JuJu street looks. Задачу решает команда специалистов в сфере моды и fashion фотографии. Мне удалось во время съемки задать ей несколько вопросов о мечте, красоте и стиле.




Побывав на твоем ресурсе и пообщавшись ближе, нельзя не отметить, какой у тебя прекрасный стиль изложения и правильный украинский язык, расскажи, к какой профессии тебя готовили родители?
Щодо української загалом – то це безумовно родина. Вона як джерело твого світосприйняття. Правда, з дорослішанням і органічним вливанням спершу в колектив школи, потім – університету, російська стала для мене мовою публічного спілкування. І пройшов не один рік, перш ніж я переламала себе і почала відкрито говорити рідною мовою у щоденному спілкуванні. Щодо освіти, то вчилася я на юридичному в “Червоному корпусі”. Сама готувалась до іспитів - на підготовчих курсах зрозуміла, що мені цікаво. І ще на першому курсі університету стало ясно, що я ніколи не буду адвокатом, нотаріусом чи суддею. Через питання моралі. А в "їжу" пішла тому що, як і у кожної людини, яка займається гастрономією, - це з дитинства. У мене мама весь час готує, я змалечку їй допомагаю. Згодом я почала досліджувати тему більше, що переросло в професійну цікавість.




Зоряна, сложно ли было определиться, утвердится, настоять и начать заниматься своей мечтой?
Це трапилось випадково. Хтось вірить чи не вірить в долю, у випадок... Коли я сиділа дома в декреті, мене запросила знайома Даша Зарівна / L`Officiel Ukraine/ писати про їжу для одного інтернет-порталу (http://www.uftv.ua), при тому, що я доти ніколи не писала і не заявляла про такі наміри. Коли почала, у мене з'явились думки, чому б не зробити щось своє, цікаве мені - під моєю редакцією. Чоловік мене одразу підтримав. Спочатку був блог, в якому я могла вже публікувати рецепти, а потім разом із подругою ми запустили власний ресурс.
Наш портал http://foodadvisor.com.ua охоплює ресторанну критику, новини пов'язані з їжею, інтерв'ю з цікавими особистостями, огляди продуктів - ми пишемо про застосування окремого продукту, його історію. В майбутньому плануємо запустити блоги різних авторів, де воні зможуть ділитись своїми враженнями, та рубрику рецептів.




Ты начинала с блога, какие советы украинским блоггерам можешь дать?
Я зараз дивлюсь, що загальна тенденція - робити естетично і покладатися на картинку. Адже епоха в нас зараз така – епоха instagram. Але, насправді, приємно, коли люди далі йдуть і заглиблуються в суть, концептуально. Наприклад, для food-блогера, цікаво було б не тільки підіймати гастрономію України, а наголошувати на використанні екологічних продуктів, їх походженні, традиційним для нашої країни кулінарним прийомам і таке інше.






Как в такой вкусной профессии удается оставаться в форме?

Я страшно “топчу» (сміється). В сім`ї у нас кажуть, що я їм за всіх. Тобто, по-перше -  мені пощастило з конституцією і по-друге - треба багато займатись. В нормальному режимі я тренуюсь мінімум 5 разів на тиждень. Заняття спортом мотивують, і після тренування, я вже подумаю їсти торт після 11 вечора чи ні.
Есть ли для тебя формула идеального меню для девушки?
Всі кажуть про золоту міру… і правильно роблять. Помірність – це наше все. Дотримуючись її, можна і солодке їсти, і жири, які дуже важливі для організму, вживати. А мені достатньо не їсти чотири тістечка в день (сміється).




Сопоставим ли твой взгляд на женскую привлекательность с современными идеалами?
Я не зіставляю себе з модельною зовнішністю і красою, що через глянцевий світ нам пропонується. Ця реальність зі мною не перетинається - у мене зовсім інші форми і я ставлюсь до цього спокійно. Треба любити себе і працювати над собою, над ресурсом, який ти маєш. Тим же спортом можна тримати себе у формі.
Хоч, по параметрам до модельних дівчат мені наблизитись нереально, та по образам зараз, дийсно, багато чого мені дуже подобається. У мене трапилось дуже сильне «загострення» до стильних штук після народження дитини. Якщо раніше я, побачивши в журналі яскраву сукню навряд чи наважилась б її одягти, то зараз навпаки - із задоволенням. Я побачила, що можна по-іншому виглядати і мені все це стало дуже цікаво.
Стараешься ли ты добиваться определенного впечатления о себе с помощью одежды?
Однозначно, тільки цим ми (я і моя подруга, вона ж партнер по проекту) зараз і займаємось під час публічної сторони нашої роботи. Ми просуваємо свій проект, який зовсім молодий і свіжий, і те як ми виглядаємо і як ми себе «несем» складають мабуть 90 відсотків враження від нас. В принципі, гастрономічна журналістика вже існує, а нам важливо подати себе як унікальний медіа ресурс. Завдяки продуманому зовнішньому вигляду ми персоналізуємось. Увесь час в нас зустрічі, спілкування, інтверью. Звідси - ми постійно думаємо над всіма можливими образами, і навіть під який заклад, як вдягтись. Це взагалі наш «пунктік» - ми продумуємо навіть тона, не кажу просто про стиль, прикраси та аксесуари. Наприклад в Itis Cafe мы одягаємо кежуал, в Fellini - котейльне вбрання, а в the Beef - щось брутальне і чорне.



Можешь описать твой стиль?
В житті я також комбіную різні стилі. Не можу назвати свій стиль «вилизаним». Як наприклад, деякі вдягаються в один бренд та надають перевагу певному стилю. У мене навпаки - я обираю різні «смішні» деталі - кеди чи окуляри. Це, певно, продиктовано тим, що я не сприймаю себе серйозно.
Как ты относишься к помощи персонального стилиста?
Я ніколи не мала такої необхідності та досвіду.




Как же ты решаешь свой выбор в одежде - как следишь за модой и где покупаешь вещи?
Ну, спочатку були тільки журнали - із глянцу я купую Elle та Marie Claire. Зараз, повторюсь, ера Instagram, тут можна дізнатись першочергово - хто, що і як вдягає. А потім зявилися різні брендові онлайн-магазини у великій кількості, на яких я, доречі, не підписувалась поки не знайшла цікавий акаунт JuJu Boutique. І ще до безпосереднього знайомства із дівчатами, мені дуже сподобалась підбірка і той запропонований ними вибір, який повністю співпав з моїм смаком. Свіжі тренди, які дівчата весь час викладають, змушують мене постійно слідкувати за оновленнями. Завдяки ним я дізналась про інсайдерські тенденції зі світу західних популярних фешн-блогерів. Чарівні спідниці й короткі топи від Tibi, розкішні “італійці” MSGM, спідниці а ля “Sex& the City”, рідкісні аксесуари… Дівчата на піку тенденцій, словом!

Над проектом работали:
photo - Kushyk Olya
style - Quiet Style & JuJu Boutique
clothes - JuJu Boutique


Больше фотографий тут.